Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Suara ku berharap - 2 tag in 1 entry = crazy

Sunday, January 9, 2011 7 ,000,000 terlepas cakap
tag ni aku dapat dari kak lina, yg mana orangnya agak gila-gila byk..seyes aku cakap..tp dia bezzzzz.. sejujurnya tag yang ni aku dah penah buat dulu-dulu masa zaman jahiliah lagi. Tak pecaya klik ni, tp yang itu versi lama..mungkin korang nak baru dari kilang kan? ok tak pa aku jawab. (dengan muka konpiden tahap cipan)
RULES:

* Copy the banner above into your post.
* Put your music library on shuffle.
* For each question, press the next button to get your answer.
* You must write that song title as the answer to the question, no matter how silly it sounds! Most of the time they seem to work though, strangely enough.
* When you're done, tag 20 (or more) people in this post and make sure to link back to the person who tagged you this.
* The answer to #20 is the title of your post.

aku cuba jawab mengikut skema jawapan aku hahaha..

1. aku skip tu permintaan yang petama sowiii hahahah..bukan sebab apa blog cik akak tu dia letak 'disabled right klik' jadi tak dapat nak curi gambar tu hehehe

2. Oh perpustakaan muzik aku memang dalam keadaan tunggang langgang selalu bukan ikut urutan.

3. OK..aku menurut perintah

4. permintaan ke-4 ditunaikan.

5. aku tak sampai 20 boleh kan? hehehe

1.If someone says, “Is this okay?” you say:
Obat - Aboi ~tak dak kaitan dgn soalan langsung ceh..

2. How would you describe yourself?
Saling merindu - Leon ~lagu ni mmg bezzzzz...

3. What do you like in a guy/girl?
Speak Now - Taylor swift ~suka dengan lagu ni..rilek jerk..

4. How do you feel today?
we'll be Alright - Travie McCoy ~ macam yg aku jawab dulu, lagu yg adik aku download tak pasal-pasal aku terjangkit minat

5. What is your life’s purpose?
Tentang Bulan - Fatin Nur Afifah ~ kisah persahabatan kanak-kanak (rindu kawan aku masa kecik-kecik isk..isk..isk..korang dgr lah lagu ni..sayu jer taw)

6. What's your motto?
kisah tak sempurna - Samson ~heheh tiada yang sempurna, tapi kisah yang bermula di ezurah ni Insya Allah sempurna

7. What do your friends think of you?
Citailah aku - Ari lasso ~ hehehe korang sayang aku ka?

8. What do you think of your parents?
Ruang rindu - Ari Lasso ~ Yes..owez mizzz them..

9. What do you think about very often?
Aku terjatuh - ST12 ~ sentiasa jatuh lepas tu terluka, tapi cuba bangun biarpun terjengket-jengket.

10. What is 2 + 2?
Cerita hati - Hafiz Hamidon ~ alamak nombor (pengsan)..tak boleh lah tunjuk nombor tak suka..arghhhh

11. What do you think of your best friend(s)?
kita bersaudara - KRU ~ yup ngam-ngam..aku tujukan khas lagu ni utk my siblings, kawan kecik-kecik (cap, jas, daniel, rudi,) tak lupa kepada rakan blogger aku yang selalu dtg dan komen (finie ramos, rin, szan, zul, nija..byknya...), rakan-rakan di institut tempat aku blajar dan tak lupa rakan WSB..aku syg kamu semua..(mcm ucapan raya pla)

12. What do you think of the person you like?
nul sarang ha get soo - zoo ~ 'zura' ni utk kau..khas dan special hahahah

13. What is your life story?
Cinta Sejati - Ari Lasso ~ yup betol tu..heheh

14. What do you want to be when you grow up?
Halimah Jongang - eddie hamid ~ hahahaha NO KOMEN

15. What do you think of when you see the person you like?
Unfaithful - Rihanna ~ 'zura' ini bukan untuk ko ar..jgn salah paham pla

16. What will you dance to at your wedding?
Diagnosa - fiq ~ ngam la tu..lagu slow boleh dansing rapat-tapat hahaha

17. What will they sing for your birthday?
Di saat aku mencintaimu - Dadali Band ~ tak da kaitan langsung..

18. What is your biggest fear?
take my heart - soko ~ hahaha apa pla aku takut..zura ko hambik jak hati aku, ko mau buat hapa pun syuka syuki hati ko lah hahahah

19. What is your biggest secret?
Kalau berpacaran ~ suhaimi mior hasan, Ana raffali dan altimet ~ hahahaha

20. What will you post this as?
Suara ku berharap - hijau daun ~ yup akan ku post


Lepas Itu kena tag 20 org kawan lagi. yah! mentag ini yg payah..hehe (skroll sampai bawah)


ok tag yang kedua ni aku dapat dari mizmomot. korang jangan risau, korang terjah jerk blog dia, dia akan sambut korang dengan meriah pya...
rule
once you have been tagged
you are supposed to write a note with 25 random
things, facts or goal about you
at the end, choose 25 people to be tagged
you have to tagged the person who tagged you
if i tag you,it's because i want to know you more about you..


kalau macam tu aku nak kisahkan tentang blog aku la yer..

1. Blog ini di beri nama sempena nama seorang gadis yang comel

2. Blog ini berkaler oren-moren aka jingga gingga..

3. eil merupakan antara yang terawal follow blog ni, tak pasti masih selalu lawat aku tak..

4. blog ini pada mulanya tidak ramai yang tahu, tp syukurlah korang yang datang memeriahkan suasana di blog ni.

5. Blog ni banyak kisah menarik, tak percaya? korang buka ja mana-mana cerita di jamin bezzz

6. blog ni berdaftar dengan nuffnang

7. Blog ni ada geng yang cukup kuat. Jangan kamu kasi main-main ni blog kalau tak mau di pukul hahah (gurau jak). Blog ni menjalin hubungan diplomatik dengan banyak blog menerusi WSB (we are sabahan blogger)

8. Blog ni suka kalau ramai yang komen hahahah.. jadi kalau korang komen aku akan kejar blog korang lepas tu aku akan komen tempat korang jg.

9. Blog ni mesra pengguna, kalau korang komen aku akan respond dengan komen anda sama juga kalau korang masuk dalam bilik menjerit tu aku akan menjerit jg tempat korang sambil membuat lawatan. Aku tak tipu ni hahah seyes

10. Blog ni membuka peluang kepada anda sebagai salah seorang yang memberikan artikel atau gambar sebagai sumbangan. aku nak buka peluang kepada pembaca untuk menjadi sebahagian aku. heheh

11. Blog ni juga menjalin persahabatan dengan Blogger dari negara jiran terutamanya indonesia menerusi indonesian blogger.

12. Pemilik blog ini adalah gila anime dan manga, tapi belum pernah buat entry berkenaan dengan anime atau manga.

13. Entry terbaik yang memiliki page view tertinggi adalah RIP Massage (877-sehingga entry ini di tulis) ~ Kisah berkenaan pemuda yang bunuh diri akibat putus cinta.

14. Entry yang tertinggi sekali di kongsi menerusi laman sesawang Facebook adaka entry berkenaan pembedahan pertukaran jantina (52 perkongsian)

15. Blog ini lebih kepada perkongsian artikel dan juga menyentuh sedikit pendapat aku berkenaan satu-satu topik seterusnya juga berkenaan kehidupan aku sikit.

16. Header blog tu masih baru. Aku ada buat entry berkenaan header tu di sini.

17. Blog ni dulu ada pasang lagu, tajuk lagu tu rindu pada MU~Yasin..tapi dah buang sbb takut loading lambat nanti

18. Blog ni adalah blog rojak, jadi jangan hairan kalau bercampur aduk. heheh

19. Blog ni pernah cuba-cuba untuk tukar template baru, tapi menemui kegagalan hahaha buruk jadinya.

20. Selain blog ni, aku menguruskan blog kelas aku PJ hyper-X

21. Dulu aku jarang update blog ni, tapi Insya Allah aku akan cuba rajin-rajin update. Jadi AKU MERAYU KAT KORANG< SOKONGLAH AKU YER (buat muka 20sen)..heheheh

22. Blog ni berharap lebih ramai yang sokong dan bantu dari semua segi hahahaha

23. Blog ni masih memerlukan cadangan penambahbaikan dari korang. jadi ada apa-apa sila cadangkan kat aku yer

24. "Majulah Blog untuk Blogger"

25. arghhhhhhhhhhh...aku dah kering idea nak buat untuk tag ni..

aku nak tag dorang ni (biarpun tak sampai 25). Mereka yang kena tag ni sila jawab kedua-dua atau pilih salah satu tag ini.

rusman
berondong
zezebel
nelly
zyrah
nurul ain
miz nadea

ok itu jak yg mampu aku tag hahahahah sori semua aku masih mengantuk masa buat ni tag..hehehe yang kena tag tu jgn buat-buat tak nampak pla..jawab jgn tak jawab..

7 comments

Anonymous
January 9, 2011 at 8:43 AM

blog ni jugak sukak dibaca oleh aku.sekian terima kaseh~

January 9, 2011 at 10:09 AM

@freakystar hahaha tQ ririn..ada elaun aku belikan ko kopok2 ar..

January 9, 2011 at 4:43 PM

haha..iya ba pla..aku takut gmbr peribadi ku yg siksi miksi d curi..hahaha

January 9, 2011 at 6:45 PM

@Lina hahah kak, ko seksi ka? hahah bila ku igt entry akak yg pegi cakap ttg kentut tu aku ketawa sorang..

January 10, 2011 at 9:32 AM

waahh..menarik n susah jg ni..napa x tag sma sy?huhuhuhuhuh (mau la ba jg c finie d tag..ceh!)

January 10, 2011 at 6:30 PM

@Finie Ramos hahah bukan aku tak mau tag ko finie, tp ni tag sdh jg penah aku tag ko dulu..hehehe

January 11, 2011 at 8:47 AM

ha??pnah ka??cm xprasan plakk...ada ka??jd sy kna buat la tag ni??huhuhuh ^_^

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...