Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Tangkap gambar, tertangkap gambar hantu pula

Sunday, January 9, 2011 13 ,000,000 terlepas cakap
Cuba korang tengok gambar kat bawah ni. Awek gadis yang sedang beraksi cumil-cumil (biasala, pompuan suka ambil gambar macam ni) menangkap gambar di depan cermin. Gadis yang menuntut di UiTM Shah Alam ini tidak menyedari bahawa ada 'sesuatu' yang turut mencuba nasib untuk menjadi terkenal dengan interframe masuk ke gambar yang ditangkapnya. Persoalannya Hantu kah tu?? korang baca laporan berita ni ya dengan iringan muzik seran. Jeng..jeng..jeeeeennnngg..JOM!!


MERSING - Keasyikan seorang pelajar Universiti Teknologi Mara (UiTM) Shah Alam merakamkan wajah sendiri menggunakan telefon bimbit baru-baru ini rupa-rupanya meninggalkan igauan yang berpanjangan.

Manakan tidak, akibat perbuatan itu, Safura Zakaria, 19, turut terakam imej aneh seperti wanita tanpa wajah dengan pakaian serba hitam di rumah datuknya di Kampung Pengkalan Batu di sini pada malam Jumaat, 30 Disember lalu.

Sebaik merakam tujuh keping gambarnya sendiri di hadapan cermin pada pada pukul 8.29 malam itu, dia terus keluar bersiar-siar ke bandar Mersing tanpa melihat rakaman yang telah dibuat.

"Apabila balik ke rumah kira-kira pukul 11 malam, saya membuka telefon bimbit untuk melihat kembali kesemua tujuh keping gambar itu.

"Namun, ada sekeping gambar itu mengejutkan kami sekeluarga apabila terdapat seperti objek hitam di belakang saya," katanya ketika ditemui di sini baru-baru ini.

dikisahkan di : kosmo
aku kata : cuba korang pegi skrin komputer korang, kot-kot lembaga tu mmg dah ada kat belakang korang. hehehe

13 comments

January 9, 2011 at 8:01 AM

wah kalo bener hantu serem jug ya ???

January 9, 2011 at 8:06 AM

@Pradisz Wardhana ya bener sob...huhuhu sangat scary..

January 9, 2011 at 8:52 AM

aku belom penah lagi gambar ngan hantu.. mcm mna la rsanya tu aah..

January 9, 2011 at 9:59 AM

nah...
trus aku rasa seram2 da mau ambik gmbr
huhu...

January 9, 2011 at 10:09 AM

@FarhaNezam hahaha ko ne bha..kontroversi jg..ari tu utan behantu ko mau pegi camping sana, skg ko mau pla begambar dgn hantu..hahah

@dyg hehehe dulu kampung aku pun penah gempar jg dgn orang begambar sebelah dia pompuan rambut panjang kaler putih..seyes nda tipu ni..

January 9, 2011 at 11:31 AM

wuwuwuwuwu.....
sbb 2la sy nda ska ambk gmbr mlm2
(ktara pnakut)
lalalalala

January 9, 2011 at 11:37 AM

@~NieZa~ Bukan takut bh..tapi segan hahahah

January 9, 2011 at 2:25 PM

wahaha.betul kaito.lalala

January 9, 2011 at 7:06 PM

@Liling ntahlah liling..mungkin tu hantu mau famos jg kali..hehehe

January 9, 2011 at 9:39 PM

bikin takut juga ni...

January 9, 2011 at 9:44 PM

tu hantu ksunyian ba tu..
ada fb ny tp x bole ltak gmbr ny sbb dia kn antu...
antu x bole ambl gmbr...
muahahaha.....

January 9, 2011 at 9:53 PM

@Akemi Siegel ya bha..meremang bulu roma ku taw..

@anne-nurain hahah ni la baru paling manang punya pendapat..heheheh guling2 aku membaca..

January 10, 2011 at 9:34 AM

haaa...tu la..gmbr2 lg d cermin aa...!! >.<

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...