Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Rumah korang ada pagar macam ni?

Sunday, January 9, 2011 3 ,000,000 terlepas cakap
Rumah..tiap rumah mesti pagarkan? tapi ada juga yang tiada macam rumah aku. Kuarga aku tak pasang pagar sebab kami mengamalkan sikap keterbukaan dan sedia berbincang hahaha konon lah. Kami tak mampu nak pasang pagar, huhuh. OK pemasangan pagar antara lain untuk memberitahu masyarakat kat luar sana yang tu adalah kawasan korang. Betul kan? Ada sesetengah orang memasang pagar sekaligus mencantikkan pagar tersebut sehingga menarik minat orang lain. Tak pecaya? korang tengok koleksi gambar pagar ni.
















Jadi macam mana? ada hati nak robohkan pagar yang sedia ada untuk buat pagar yang sekreatif ni? heheh tapi korang jangan tiru pagar yang satu ni..
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Skroll bawah lagi..kalau tak silap dah dekat dah, tadi aku letak dekat sini..cuba cari lagi..
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Haaa kan da jumpa..ingat jangan buat macam ni..



aku kata : tiada niat nak jatuhkan mana-mana pihak sekadar nak bergurau di hujung minggu..PEACE..

3 comments

January 9, 2011 at 10:44 AM

aku mau buat pagar dari rangka laa..
rangka ayam..miahahahahha~

January 9, 2011 at 10:47 AM

@freakystar hahah bha anda dibenarkan hahah

January 10, 2011 at 9:28 AM

wahahaha...pagar no2 tu pagar apa tu?pedang??xjelas ba picnya~

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...