Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Hanya ada di Russia.

Wednesday, December 8, 2010 2 ,000,000 terlepas cakap
ok sebelah pagi tadi aku ada post tentang kelakuan pelik orang Jepun. Ada pengunjung tu suka pula tengo perangai orang-orang asing ni yer. hahah, ok aku sahut lagi seruan hati menayangkan benda-benda pelik orang Rusia ni. Biasanya kan kita dengan negara Rusia salah satu daripada kuasa besar Dunia. walaupun berkuasa tetapi masih juga pelik. Apa lah maknanya tu. heheh biasalah manusia kan? JOM!! kita tengok..

cara-cara orang rusia bersihkan part2 komputer dorang..hahahah

tengo tu, penug dengan nilai estetika kan?

apa yang dua orang tu cuba nak buat??

gaya tangkap gambar orang rusia sememangnya pelik

kucing di sana pandai da cari kerja, mekanik lagi tu..

yg ni penghibur jalanan mereka..kat Malaysia ada tak macam ni?

Hamboi..kalau di ais tadi aku terima la juga ni atas jalan tengahari buta..nak mampos!!

hahahah

kesian juga..sah-sah kena halau dari rumah..

"weeiiii bangun negara da kena serang tu..!!!!"

p/s: sememangnya di dunia banyak lagi benda pelik kan??

2 comments

December 8, 2010 at 6:44 PM

hanya disanaaa..malaysia agak2nya pa yg pelik ek?

December 8, 2010 at 7:06 PM

@♥ cik mija ♥ hahahaha..akan di usahakan juga cik mija..sabar yer dan setia untuk membaca yg lain..

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...