Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Budak ni bapa paling muda?

Saturday, January 15, 2011 10 ,000,000 terlepas cakap
Salam pagi warga margastua sekalian alam..

OK pagi ni aku nak tanya korang, berapakah umur bagi seorang ayah yang paling muda penah korang taw? 17 tahun? 15 tahun? 19 Tahun? hehehe kisah yang aku nak kongsikan kepada korang ni adalah berkenaan seorang pelajar yang berumur 13 tahun, aku ulangi 13 tahun telah menjadi bapa yang paling muda. FUH!!!!Laju jer ko ar budak..adey.. mari kita teruskan bacaan pula.


LONDON – Seorang budak lelaki berumur 13 tahun, Alfie Patten menjadi bapa apabila kekasihnya melahirkan anak perempuan empat hari lalu di Britain, lapor sebuah akhbar semalam.

Dunia sangat terkejut dengan berita ini. Cukup mengejutkan tentang seorang anak berusia 13 tahun yang datang bersama pasangannya dan mengatakan bahawa mereka telah memiliki seorang anak. Alfie Patten 13 tahun dan pasangannya Chantelle 15 tahun menunjukkan bayi mereka kepada public pada 12 Februari, 2009 membuat masyarakat kagum sekaligus hairan. Melihat Alfie Patten yang lebih hampir sebaya dengan kanak-kanak berusia lapan tahun, hampir tidak percaya bahawa melihat seorang ayah dalam dirinya ..inilah satu kejadian yang unik yang terjadi dalam masyarakat dunia hari ini.


Ketika di wawancara … ditanya adakah ia mencintai Chantelle ia berkata: “Entahlah”.
Adakah Anda menerima kad Valentine? “Tidak!”. Apakah Anda tahu bagaimana bayi terjadi sebelum melakukan hubungan seks dengan Chantelle? ” sudah tentu”.
Adakah Anda akan kembali ke sekolah segera dan melihat masa depan anda? “Tidak, sekolah benar-benar membosankan”. Apa mata pelajaran kesukaan Anda? “Entahlah”.

Sumber berita mengatakan bahawa keluarga Alfie’s telah menjual ceritanya, bahkan beberapa kerabatnya mengatakan bahawa ayahnya patut disalahkan tentang keanehan kanak-kanak ini yang paling menghairankan tiada tindakan daripada kedua2 ibu bapa mereka. Sepatutnya orang tua akan terganggu fikiran bagaimana anak-anak seperti ini mampu melakukan hal ini ”tidakkah hanya untuk orang dewasa” sehingga membuahkan hasil dari hubungan seks. Jadi haruskah media disalahkan, atau seharusnya pendidikan seks diajarkan kepada anak-anak sebelumnya?

“Saya tidak pernah berfikir mengenai cara kami mahu membesarkan anak kami.

“Saya tidak mempunyai wang poket. Kadang-kadang bapa saya memberikan saya £10 (RM52.49),” katanya.


Patten menjalin hubungan seks ketika berumur 12 tahun tanpa memakai kondom dan mengetahui kekasihnya hamil ketika usia kandungan adalah 12 minggu.Berita kehamilan itu terbongkar enam minggu kemudian apabila ibu Chantelle, Penny, 38, mengesyaki sesuatu selepas melihat tubuh anaknya berisi.

Pasangan kekasih itu akan membesarkan anak mereka dengan bantuan ibu dan bapa Chantelle.Ibu Chantelle berkata: “Kami sudah mempunyai lima anak dan ia merupakan satu tanggungjawab kewangan besar.”Namun, kami merupakan sebuah keluarga dan kami akan meneruskan kehidupan.”

Namun, selepas membuat ujian DNA, Dad’s Not Alfie. Jadi, siapakah sebenarnya anak kepada wanita yang berusia 15 tahun tersebut (Chantelle Stedman)?

Sebelum ini, Alfie dengan yakinnya menyatakan bayi perempuan yang dilahirkan (Maisie) adalah anaknya dan akan menjaga anak perempuannya itu dengan baik.

Segala memberi tekanan kepada Alfie yang berusia 13 tahun ini apabila dapat mengetahui yang bapa sebenar kepada bayi perempuan ini ialah Tyler Barker,15 tahun.Keputusan DNA ini telah di ketahui pada Mac lalu.


Sebelum ini, bapa termuda di Britain ialah Sean Stewart yang berumur 12 tahun. Dia mendapat anak selepas dia melakukan hubungan seks dengan Emma Webster berumur 15 tahun di Sharnbrook, Bedford pada 1998. – Agensi

dikisahkan di :alkiram.net

10 comments

January 15, 2011 at 9:03 AM

maksudnya,bukan dia lah bapak termuda tersebut?
aiseh..

January 15, 2011 at 9:12 AM

@freakystar maksudnya dia jadi pak sanggup lah hahahahahahaha

January 15, 2011 at 9:31 AM

ini kali lah..13 tahun.. mgalah2 kan urg tua.. dia minta ajar tips dr dukun vizard kali ni tau.. huhu..

January 15, 2011 at 9:57 AM

kesian pla bdak tu jd pak sanggup.... bru muka innocent lagi tu....hhmmm.... budak2 zaman sekarang ne kan..... @_@

January 15, 2011 at 11:39 AM

@zydande ahaha aku bagi dia mandi bunga jak ni taw..heheheh

@Mohd.Rusman Usman muka pun tu yg tak tau apa2 bha..kesian kan..

January 15, 2011 at 12:13 PM

punyala muka dia innocent... haish macam2 zaman skang..

January 15, 2011 at 8:48 PM

@Zulkifly Omar hahaha muka innocent tu yg aku kesian tgo..

January 15, 2011 at 9:49 PM

kesiannya..(tak dapat cakap apa2 melainkan 'kesian..')

January 17, 2011 at 9:43 AM

alaaalaaaaa...innocentnya muka budak tu..grenti dia ni suda kna pksa ni ngaku2 jak jd pak sanggup...muka ppuan tu pn mcm kaki buli jak ni~

January 17, 2011 at 1:03 PM

@freakystar hahaha ko mcm mgolok tu budak owh rin..

@Finie Ramos tu la bh jg tu finie..mungkin kena paksa kali..

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...