Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Majlis Kahwen gangster China

Friday, January 14, 2011 4 ,000,000 terlepas cakap
Salam Petang semua mergastua..
Korang penah tengo tak young and dangerous 1-6? Aku memang minat gila dengan cerita tu. Aku tak penah terlepas tengo cerita tu. Cerita gangster-gangster ni aku minat. Best ni. Kalau jepun pla aku suka dengan cerita Crow Zero. Tak sabar nak tunggu movie yang ketiga. Kalau aku tak salah baca lah, crow zero 3 akan memulakan penggambaran dia tahun ni. Harap-harap khabar ni betul lah. Tapi bukan itu topik yang aku nak bawakan. Aku nak tunjuk kat korang, kalau gangster kat China tu kahwen macam mana la keadaannya. Tapi nasib baiklah keadaan dalam gambar ni aman jerk. Saja nak kongsi kat korang heheheh..JOM!!!





























aku kata : tengok kat kreta yang iring tu, HAMMER tu..

4 comments

Anonymous
January 14, 2011 at 6:49 PM

wow,.. sy pkir gangster ni asyik wat jnayah ja..
rpanya igt jua mau kawin .

January 14, 2011 at 8:36 PM

@marionette.life.goes.wrong dorang pun mau jg bentuk keluarga..heheh

January 14, 2011 at 8:40 PM

family 1st~
gila HAMMER tuuu.....kaya gila babi dorang ni!

January 14, 2011 at 9:00 PM

@Catherine- haha tu lah..hammer tu kenderaan mahal tu..kira macam limo jg..mahal gila eh..gaji 10 tahun aku tu..hahaha

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...