Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

BANGANG sanggup berbogel kerana nak pakaian mahal percuma

Tuesday, January 4, 2011 3 ,000,000 terlepas cakap
MADRID - Sejumlah orang termasuk wanita yang memakai pakaian dalam sanggup beratur dalam suhu sejuk semata-mata untuk memperoleh pakaian mahal yang diberikan secara percuma di kedai-kedai cawangan Desigual di Madrid, Sepanyol dan Lisbon, Portugal kelmarin.


Hanya 100 orang yang paling awal memasuki kedai itu dibenarkan memperoleh pakaian mahal secara percuma.

Sebelum itu, seramai 200 orang memakai pakaian dalam sanggup berbaris di luar kedai tersebut untuk merebut tawaran unik itu.

Dua orang yang bertuah itu, Pedro Soares dan Ivan Silva mendakwa mereka tiba di kedai Desigual pada pukul 1 pagi waktu tempatan kelmarin di Lisbon.

Mereka berbaris selama lapan jam untuk menunggu pintu kedai itu dibuka.

"Saya mendapat sehelai baju sejuk dan sepasang seluar yang mungkin berharga AS$250 (RM766.125)," kata Soares.

"Saya suka jenama ini (Desigual) dan saya boleh memperoleh pakaian itu tanpa membuat sebarang pembayaran," tambahnya.

Seorang pegawai perhubungan awam jenama Desigual, Beatriz Almeida berkata, inisiatif itu dibuat bagi menandakan bermulanya jualan untuk musim sejuk. - Agensi

dikisahkan di : kosmo
aku kata : kalau lah ada pasaraya di Malaysia buat mcm ni, korang rasa ada tak rakyat Malaysia yang nak jadi bangang, buka baju depan orang ramai..?

3 comments

January 4, 2011 at 8:32 AM

hhahaha..tlmpaunya la ba jg..bgus lg dorg p sedekah baju2 tu dgn homeless2

January 4, 2011 at 9:26 AM

HAHAHAH siapa yg sanggup tu bangang la namanya kan.hahahahaha

January 4, 2011 at 4:45 PM

@-Kyeko- mmg jelas2 org tu bangang sbb sangguup buat mcm tu..

@Finie Ramos ya betul..betull

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...