Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Bila suami curang, isteri akan buat macam ni ka?

Sunday, January 2, 2011 2 ,000,000 terlepas cakap
Korang pernah tengok tak macam mana kalau isteri dicurangi (perkataan kau ni betul ker?) oleh suaminya. Ok aku berikan korang gambar-gambar yang pasti akan membuatkan si suami berfikir dua kali sebelum curang terhadap isterinya hahaha..lets cek kay daut..JOM!!!

















korang pilih jer yang gambar mana korang nak buat kalau boyfriend atau suami korang curang hahaha

2 comments

January 3, 2011 at 8:26 AM

WOOOWWWWWWWWWWWWW!!!!Suka!! Suka!! sukaaa~~hihihih..(hopefully husband aku xla curang cmni..tp buat pd kwn yg tikam blakang ni pun bagus jg nih!hihihih)

January 3, 2011 at 1:19 PM

@Finie Ramos heheheh tak dalh.. tak semua lelaki mcm ni hehehe

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...