Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

B.O.R.I,N.G

Tuesday, December 14, 2010 0 ,000,000 terlepas cakap
Keboringan melanda lagi diriku. Inilah part yang paling aku benci masa cuti. Aku tak taw nak buat apa di rumah. Asyik-asyik makan, tido, on9, lepas tu aku ulang benda yang sama sebanyak 8-10 kali sehari (Gila apa sudah).

Ada lah sekali tu aku cubalah tengok-tengok TB siaran berbayar Astro. Apa yang bez tentang Astro ni, ia menyediakan banyak saluran-saluran yang best-best dan seronok. Tapi malangnya kenapalah kebanyakan siarannya adalah sentiasa berulang. Ada tu sampai 3-4 kali diulang dalam sehari. Apa kejadah sampai nak di ulang sampai berkali-kali. Aku naik boring pula bila buka TB (layan blog lg bez).

Tapi ada satu saluran yang membuatkan aku penasaran untuk tunggu dan tak kisah pun apa yang saluran ni nak tayangkan, aku akan tetap buka juga. Saluran tu ialah salutan 555 iaitu Channel History. Dalam saluran ni, memang banyak informasi-informasi yang mengkagumkan aku. Terutama dalam dunia moden ni, banyak benda lagi yang perlu kita tahu dan saluran ni menjawab dari perspektif sains.

Ok lah cukuplah aku merepek sal Astro ni. Kesimpulannya, aku nak ucapkan terima kasih sebab membaca entry boring aku hahah. Sekali sekala tak per kan??

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...